” Maak kennis met Sam en geef je merk een geluid. Geluid zal in 2020 nog belangrijker worden omdat platformen meer groeien naar video-posts die voorzien kunnen worden van een geluid dat past bij je merk. Mensen koppelen geluid aan een gevoel dus hier liggen aardig wat kansen klaar. Ook voor Snapchat en TikTok is een eigen sound goud waard “

Shaping your brand

1. Vertalen

Na analysegesprek gaan we je bedrijf vertalen in muzieksferen. We werken 3 pistes uit en bespreken dit met jullie.

2. Componeren

Na het bespreken van de vertaling componeren we de bedrijfs-sound die in 3 stappen afgewerkt zal worden.

3. Release

Wanneer de sound klaar is zal deze in verschillende type bestanden aan de klant bezorgd worden.

Geef emotie een geluid

Better than any visual

Het is bewezen dat geluid een veel grotere impact heeft op de gevoelens dan het het visuele! Denk maar aan een droevige film. Wanneer in deze film geen muziek zou zijn hadden weinig tot geen mensen tranen in de ogen. Maar met muziek rollen de tranen over de wangen.

Als bedrijf wil je geen tranen maar streef je naar herkenbaarheid. Wanneer ze je sound horen dienen ze stap 1 aan je merk te denken en stap 2 dient dit bepaalde gevoelens op te roepen. 

Zijn jullie als bedrijf klaar om te werken aan herkenbaarheid? Weet dat bij de intrede van “voice” (Siri, Alexa,…) in 2020 je merk veel sterker dient te zijn dan nu. Want Alexa vraagt de gebruikers een naam en geen beschrijving. Hoe beter mensen de naam van je bedrijf kennen hoe sterker je merk.

Hulp nodig? Met Snapstudio helpen we je graag verder!

Scroll naar top