” Twintigers zijn in de begin jaren nog bezig met studeren maar willen zich nadien gaan vestigen. Een appartementje huren, een auto kopen en na wat gespaard te hebben een huis kopen. Hun online (zoek)gedrag is dus de meest gevarieerde onder alle doelgroepen. “

STRATEGIE

Wij bereiken twintigers online!

Twintigers genieten van het leven! Beginnende twintigers zijn studenten die bijna 24/7 online zijn. 25 tot 29 jarigen zijn nog steeds veel online maar vertonen een ander zoekgedrag. Dit omdat ze gestart zijn met werken, zich willen settelen en een toekomst aan het uitbouwen zijn. Help hun online en je hebt een trouwe volger. Verkoop aan hen online en je bent ze kwijt. 

Snapstudio helpt 5 sectoren met hun strategie om twintigers online te bereiken!

Met Snapstudio zijn we slechts actief in 5 sectoren en focussen we ons enkel op de doelgroepen van 5 tot 35 jaar! De keuze is aan jullie als bedrijf…. Wil je samenwerken met een bureau die overal een beetje van weet of wil je een bureau die alles weet van je sector +  die zich gespecialiseerd heeft in de doelgroepen kinderen, tieners, twintigers en dertigers?

We starten steeds met een kennismakingsgesprek waarin we je organisatie kunnen leren kennen. Nadien maken we een duidelijke offerte waarin we weergeven wat je mag verwachten van onze analyse, implementatie en de mogelijk behaalbare resultaten die binnen het bereik van je budget liggen.

Bij ons dien je alvast niet te betalen voor een marktonderzoek. Je markt kennen we al !

Scroll naar top